Subject: RE: palume abi konto loomisel
From: "Anastasia Ljamtseva" <[email-masked]>
To: "TA Info" <[email-masked]>, <[email-masked]>
Date: Mon, 23 Dec 2024 11:14:23 +0200

Tähelepanu! Tegemist on väljastpoolt asutust saabunud kirjaga. Tundmatu
saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

Tere

Terviseameti Kontori kontode tellimine käib TEHIK’u IT abi kaudu. Palun
pöörduge [email-masked] <mailto:[email-masked]>  konto tellimiseks.

Lugupidamisega,

 <http://www.rik.ee/>

Anastasia Ljamtseva

Infosüsteemi haldur

Tugiinfosüsteemide tiim

[email-masked]

 <https://www.facebook.com/profile.php?id=100068614174252>

 <http://www.instagram.com/rikikad>

<http://www.linkedin.com/company/centre-of-registers-and-information-syste
ms>

 <http://www.rik.ee>   www.rik.ee

From: Tervisekassa IT Tugi <[email-masked]
<mailto:[email-masked]> >
Sent: Friday, December 20, 2024 4:58 PM
To: x Terviseamet info <[email-masked] <mailto:[email-masked]>
>; RIK üldmeil <[email-masked] <mailto:[email-masked]> >
Cc: Kati Aaren <[email-masked]
<mailto:[email-masked]> >; Tervisekassa IT Tugi
<[email-masked] <mailto:[email-masked]> >
Subject: palume abi konto loomisel

Tähelepanu! Tegemist on välisvõrgust saabunud kirjaga.
Tundmatu saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

Tere

Terviseamtiga koostööks vajalik luua Tervisekassa töötajale konto
kontor.rik.ee <http://kontor.rik.ee/>  keskkonda. Konto registreerimisel
saame teate:

*	Teie asutuse „tervisekassa_kontor“ keskkonna kasutajate limiit on
täis. Palun pöörduge oma asutuse IT-abi poole.

TK it abi ei halda antud keskkonda, vajame Terviseameti abi arusaamisel
kes on kasutajad ja kuidas saame kasutajale ligipääsu?

Parimat soovides

TERVISEKASSA IT TUGI

Pilveosakond

T: 6611333
E: [email-masked] <mailto:[email-masked]>
Liivalaia 36, Tallinn
    <https://www.youtube.com/channel/UC65du1Kajk0qvua45iRyquw>
<https://www.tervisekassa.ee/blogi>